tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































sunnuntai 21. syyskuuta 2008

toko-koe

olin aamulla mamin kanssa nastolassa toko-kokessa. mami meinas pökertyä paikallamakuun aikana ja mua hiukan huolestutti että miten tässä käy. se kokos kuitenkin itsensä hyvin ja sainkin sen jatkamaan loppukokeen kohtuullisen hyvin. vapaanaseuraamisosiossa se jäätyi uudelleen mutta" syy" olikin tälläkertaa tuomarin joka hiukan sekosi konsepteissaan ja koko liikesarja aloitettiin alusta. mua ei kyllä lainkaan huvittanut seurata mutta koska mami yritti niin kovasti niin pakkohan mun oli tehdä jutut jotka osaan mahdollisimman hyvin. ja se kannatti koska tänään saan ruokaa. eli ykkostulos saatiin. pokaalipaikoille ei ylletty velipojan malliin mutta me ollaan kyllä oikein iloisia ja tyytyväisiä tänään! ilmoittautuneita koirakoita oli 19 alokasluokassa. ja nyt syömään!!!

3 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Jo oli aikakin lähteä kisomaan ;)
Onnea hirmuisesti Galalle sekä ohjaajalle ykköstuloksesta!! Eikun seuraavaa koetta putkeen!
Se paikallaolon 2min tuntuu kyllä ikuisuudelta..yhdessä kokeessa oli lähellä etten oksentanut jännityksestä. Onneksi juuri silloin tuli aika täyteen..

Gala kirjoitti...

juu, tarvii katella jotain sopivaa koetta! tänään oli kyllä ihan outo päivä koska mä en juurikaan jännitä niin että menis pasmat sekasin... ja toki koira sen huomaa jos jänskättää.. hmm..mitähän tuomari sanois jos joku yrjöis keskelle kenttää tahi kupsahtais tajuttomaks rivissä ;-) siis ihminen ;-)

Viivi kirjoitti...

Huippua, aivan huippua Gala!!
Jennan sanoin, nyt vaan uutta koetta putkeen. Velipojan imussa kohti titteleitä :D Hyvä että tekin tosiaan aloititte ns. viralliset kisat, mä uskon, että Gala on tossa hommassa niin huippu jos vaan haluaa :D