tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































maanantai 1. syyskuuta 2008

puntti 21kk

syyskuun eka päivä ja mä olen nyt 21kk nuori. juhlan kunniaks lähdettiin mamin ja galan kanssa päivälenkille k-raudan ja citymarketin parkkiksille. mä olisin mieluummin jäänyt kotiin syömään kakkua mutta mamilla on aina tollasia erilaisia ajatuksia hauskanpidosta. no, mentiin sitten ja onneks toi gala oli mukana, se ei pelänny yhtään ja se rauhotti mua. mä jaksoin keskittyä välillä mamin juttuihin ja puheeseen, siellä oli nimittäin kamalasti ääniä ja autoja ja kummallisia kärryjä jotka kolisi, ja aina kun mä katsoin mamiin niin sainkin hyviä frolikkeja, nam. yhdessä vaiheessa mua kyllä hävetti kun gala teki yhtäkkiä kakat keskelle k-raudan kävelytietä...mami korjas ne tietty pois mutta ihme paikka käydä hädällä, mä menen aina pusikkoon ettei kukaan töllää.

Ei kommentteja: