tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































keskiviikko 3. syyskuuta 2008

möllitokoilua jälleen

voi mitä uutisia,mun veli turbo sai ekasta avo tokosta heti ykköstuloksen,siinä vasta mies!! ja sen darra-kumppani sai ekasta alo tokosta myös ykköstuloksen, on ne vaan loistavia koiria ja jenna se tekee hienoa työtä. mä(tai siis mami) olen vielä harjotteluasteella ja tänään kävin mamin kaa möllitokossa harjottelemassa, nyt meni maminkin mielestä hyvin vaikkakin mä vielä ennakoin ja jään vähän huonoon perusasentoon....mutta ehkä me vielä hiotaan sitäkin. mä olin jaetulla ykkös sijalla ja sain kahta pistettä vajaa täydet. ja puntille annan noi ruoat jotka voitin ja pokaalin mami laittaa hyllylle :-) ällöä kun siellä satoi,mutta se tuomaristäti oli kiva ja se ihastukin muhun hiukan kun olin niin iloinen :-)

2 kommenttia:

Viivi kirjoitti...

Vautsi vau!!Melkoisen hieno suoritus myös teillä!
Onnea!
Meillä äipän hermot ei kestä noin tehokasta koulutusta, oon super kade teille. Meillä tytöt tyytyy tokotreenaukseen viikoittain, mutta kisoihin ei niiden kanssa vielä kyllä lähdetä...jos koskaan..(jos ei yhdistyksen möllitokoa lasketa :D )

Jenna kirjoitti...

Onnittelut hienosta suorituksesta!

Nyt te Maarit ja Viivi ilmoittaudutte kyllä kisoihin! Saitte molemmat möllikisoista lipo täydet pisteet, joten mars siitä virallisiin!! :)

En olisi ikikuuna päivänä uskonut, jos joku olisi sanonut tämän vuoden alussa, että kilpailen vielä noiden molempien kanssa tokossa..minä, joka poden kauheaa esiintymisjännitystä ja muutenkin jännitän kaikkea mahdollista. Kisojen jälkeen onkin aina maha, sekä pää kipeänä loppupäivän..

Tein muuten minäkin hurttimuksille blogin, jos saisi pidettyä pientä treenipäiväkirjaa :)
blogi löytyy: turbo-darra.blogspot.com