tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































lauantai 14. kesäkuuta 2008

tokotreenailua

tässä me ollaan harjotusten jälkeen,juostiin kielet puolmetriä pitkiks,tehkääs sama perässä...

minä gala, sain sapiskaa mamilta kun teen harjotuksissa nykyään ihan mielivaltaisesti eri liikkeitä. teen ne hienosti ja oikein mutta mamin mielestä jos sanoo "seiso" niin minun mielestä silloin käydään maahan ja jos se sanoo "sivu" niin silloin mun mielestä on kiva tehdä hyppy oikein komeasti.... ja tästä syystä se sitten kurmottaa mua lauantaiaamusta pitäen oikein kunnolla....

minä puntti, olen jo hiukan edistynyt, vaikkakin mamin mielestä voisin keskittyä paremmin. paikallaolo on sitten tylsää, maailmassa olis niin paljon kaikkea muuta katseltavaa ja tehtävää niin joutaako sitä nyt maassa makaamaan kesken kaunista aamupäivää? häh? haluan menoa ja meininkiä 24/7....mutta kehui se tänään mua montakertaa kun harjoteltiin seisomista, se onnistui!

Ei kommentteja: