tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































sunnuntai 15. kesäkuuta 2008

kauneuskisassa

tänään kotkassa kauneuskisassa mentiin näin. tuomaritätinä oli kirsi laamanen ja se katseli mun hampaat ja hiplas vähän joka paikkaa...ja sain juosta monta kertaa ympäri ja ympäri ja sitten näytin kaikille miten olen oppinut seisomaan paikoillaan ainakin hetken. sain monta eriväristä ruusuketta, ensin sinivalkean sitten valkean ja sitten vielä punakeltaisen. en mä värejä nää mutta mami kertoi.
eli nuo eri 1 pu 1 sert cacib ja rop
ryp-kehä meni siihenasti hyvin kunnes mun takapuolen taa tuli sellainen kundi rähjäämään ja näyttelemään hampaitaan, se yritti jopa tulla mun päälle...ihme otus! mutta nyt ollaan kotona ja sainkin jo iltapalaa ja herkkuja. kaikki siis hyvin!

1 kommentti:

Viivi kirjoitti...

Vau vau vau Puntti!!
Isoakin isommat onnittelut jälleen 'pikku' poitsulle!!