tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

näyttelyharjoituksessa

minä, maailman kaunein puntti, olin tänään mukkulan vehreillä nurmilla harjottelemassa näyttelyesiintymistä, siis mätsärissä. siellä olikin tosi kivaa, ensin nähtiin mandi ja sitten pipsa ja mimmi. niiden kanssa oli kiva riehua ja jossain kehässäkin mä juoksin välillä ja mami tuli perässä ja se muuten juoksi välillä ihan väärällä puolellakin kun pitäis... sattaa olla että mamin pitäis mennä sellaseen näyttelyharjotukseen... no mulla oli ainakin kivaa ja välillä sain nakkejakin kun seisoin hetken paikoillani. iltapäivä meni siinä mukavasti ja sitten kotiin galan luokse. mutta ihan kamalan jännää on tulossa, mä pääsen elokuussa kuopioon mh-testiin!!! en kyllä tiedä siitä mitään muuta kuin että mami(t) on kertonut sen olevan mielenkiintosta.

2 kommenttia:

Jekku kirjoitti...

Täällä toinen mami, odottelee myös innolla Puntin pään syväluotausta =) Jos saan järkättyä etten ole töissä, tulen näillä näkymin sun kanssa samalla autolla, palataan lähemmin.

Gala kirjoitti...

ilmanmuuta mennään kimpassa jos vain pääset töiltäsi! otan videokamerankin mukaan ettei jää mitään epäselväksi ;-) ja varmaan keväällä jatketaan sitä syväluotausta luonnetestin merkeissä ?
HUOMENNA LOMALLE !!!