tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

treenipäiviä taas

eilen käytiin rauniotreeneissä mamin kanssa. kuumaa oli ja vettä meni ja kanttarellejakin löydettiin ohimennen :-)
tänään minä (G) olin mamin kanssa häly-harjoituksessa ja päästiinkin meidän lämpövoimalaan hommailemaan. siellä oli väkeä hukassa ja tehtiin niinkuin käskettiin elikkäs etsittiin omalta alueelta yks kerralaan sisu-pojan kanssa "uhrit". ei niillä oikeesti hätää ollu ja kyllä me se tajuttiin mutta tehtiin nyt kuitenkin niinkun on opetettu :-) oli siellä mamin tekemä dummykin, sellanen lapsiuhri ja kyllä mä siihenkin reagoin mutta annoin sisun käydä bongaamassa sen, mä tiesin nimittäin että se ei ole oikea.....puntti mökötti silläaikaa kotona ja se oli kuulemma itkeny........ iso mies!!

3 kommenttia:

Viivi kirjoitti...

Voi vitsí sulla on Gala ollut jännät treenit! Mäkin oon Puntin tavoin ehkä hitusen kade :)
Ootko muuten tulossa Kuopioon, tai tiiätkö tuleeko Puntti?

Terkuin,
Oili

Gala kirjoitti...

jep,kivaa oli ! ei olla tulossa laisinkaan kuopioon,erkkariin molemmat ja valkeakoskelle puntti vainen. puntti matkaa kuopioon loppukuusta mh-testiin. ko.viikonloppuna puntilla piti olla koe sunnuntaina mutta se pahus peruuntui...eli missattiin tuokin tournee.

Viivi kirjoitti...

No erkkarissa ja valkeakoskella sitten ainakin nähdään!