tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































maanantai 9. huhtikuuta 2012

pirtsakka mummeli

Käytiinpä tänään mamin kanssa mätsärissä, ihan Nastolassa asti :) Minä olin jälleen tapani mukaan äänekäs ja innoissani. Tuomaristäti sanoi kopeloinnin jälkeen että "no ei se kyllä ole yhtään lihava, se varmaan on tuon mallinen"ja rinkijuoksun jälkeen kommentti oli"kylläpä se on vilkas ikäisekseen"... vai lihava, minä olen minä, ja sillä siisti. Ja kiikkustuoliinko tässä pitäisi heittäytyä? Meillä oli kuitenkin kivaa ja paikka oli meille uusi, odotellessa tutustuin samanmoiseen mutta nuorempaan Doris-neitiin joka muuten pärjäsi sinisten kakkoseksi näissä näytelmissä. Minä sain jonkun sinisen nauhan ja yhden tanskandoggi kaverin ja yhden x-rotuisen kaverin, sen nimi on Tane ja taisin vähän ihastuakkin siihen!   Tuo kuva on vanha, mami löysi sen koneen kätköistä, mutta kuvaa hyvin nykyistä olemustani....nooo ehkä vähän on tuo alalinja muuttunut, mutta sekin vain ihanien vauvojeni vuoksi :)

Ei kommentteja: