tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































maanantai 26. syyskuuta 2011

reenipäivitystä

Gala on ahkeroinut metsissä kaikenlaisien jälkien kimpussa ja onnistunutkin kuulemma hienosti. Ainakin se on ollut kovin polleana takasin tullessaan, hyvä kun on edes huomannut minua! Minä en ole mukana noissa metsäkekkereissä, Gala taas ei pääse minun asfalttijälkijuttuihin :) Mamin mielestä näin on hyvä joten minkäs me sitten sille voidaan.
KOHTA varmaan on mun vuoro...
Tästä lähtee jonkun jälki, löydän sen ja sitten mennään...
Ruffe on juuri ajanut hienosti yhden jäljen asfaltilla, olen vähän kade tuosta lelusta!
Tässä on Badu, melkoinen epeli!
Ja tässä on Sisu, taitava herra joka osaakin kaikenlaista.
Tässä uusi tuttavuus, Viljo. Sen nenä käy kokoajan ja sillä on hauskat korvat!

Ei kommentteja: