tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































tiistai 29. maaliskuuta 2011

auts

Taas mua sattui kynteen, juuri kun edellinen oli jo parantunut... mutta kun olen näppärä tekemään kaikkea tassuillani niin aina sattuu ja tapahtuu. Nyt tuntui kyllä erityisen ikävältä ja oli pakko mennä mamin luo halattavaksi ja itkemään. Tänään se osti mulle ihan mahtavan töppösen, nyt ei mene lenkillä kuraa eikä suolaa suoraan hermoon!! Osasinkin heti käyttää tossua, eikä se haitannut pätkääkään ja kuopiminenkin onnistui. Nyt se miettii miksi meillä molemmilla kasvaa kynnet ihan hirmu vauhtia ja se lyhentää niitä meiltä vähän väliä. Gala tosin ei enää ole kovin yhteistyökykyinen kun kynsistä on kyse, mutta ei se voi papalle mitään. Minä sentään osaan olla manikyyrissä ja vieläpä nautin kun mua paapotaan ;)

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyvä että töppösten käyttö luonnistuu :)

Gala kirjoitti...

jep jep, vauhti ei hiljene ja kynteen ei vihlo, mutta huolestuttaa mitä noi naapurin leo-tytöt ajattelee kun meikä on laittanut aika nössösti tossun jalkaan. onneksi se on sentään musta...