tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































lauantai 24. huhtikuuta 2010

jälkikausi korkattu taas...

olinpa mamin kanssa metsässä. kaverina meillä oli tuija ja ruffe, keli oli mallikas suomalainen kevätsää. ruffe oli aika taitava heppu.. ja rauhallinen. sitä munkin pitäisi nyt alkaa oppimaan, jälki kyllä sujuu mutta mami ei tykkää kun se tulee perässä sukkana liinan päässä ja tänäänkin se meni taas kertaalleen nurin.... mutta kun mulla oli kiire sinne jäljen päähän. aikoo nyt muuttaa mun harjotukset ja saapa nähdä mitä tässä vielä joutuu opettelemaan.... tänä keväänä olen ehtinyt vasta pari jälkeä ajelemaan, mutta eiköhän tästä taas päästä edistymään. mamilla on ollut nyt mulle ihmeen paljon aikaa ja ollaan oltu yhdessä tekemässä juttuja. se kuulemma valmentaa mua aikuistumaan ja ottamaan vastuuta isänä....höh...muuta kun komentaa olemaan tönimättä galaa ja häiritsemättä sen ruokahetkiä....no pakkohan se on totella mutta en kyllä ihan ymmärrä kaikkea tätä touhotusta!

Ei kommentteja: