tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

mammailua

mami mittaili vyötärönympärystäni ja on myös laittanut huoneustoani kuntoon. sovittiin että sinne on kohta puntilta pääsy kielletty. lenkille on nyt taas mukavampi lähteä kun siivouskoneet on käyneet mun kotikadulla, että oli inhottavaa kun ne terävät kivenmurut pisteli tassujani. mami ei myöskään pidä minua enää vapaana koska olen vähän käynyt tutkiskelemassa tuolla kallioilla hyviä koloja....ehkä kuitenkin se mamin laittama pesä kelpaa mulle. pappa on ulkomailla lomalla joten otin sen sängyn ja tyynyn omakseni siksiaikaa, puntti saa nukkua siellä jalkopäädyssä edelleen. ruoka maistuisi kyllä useamminkin mulle mutta nyt saan kolmeen osaan jaettuna päiväateriani. saunaan en kuulemma enää pääse, mutta kunhan aurinko taas paistaisi niin menen tuhon terassille aurinkoon pötkölleen :)

Ei kommentteja: