tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































lauantai 8. marraskuuta 2008

tokoilua asikkalassa

tultiin mamin kanssa juuri kotiin tokokisasta. olipa jännää taas kerran, paikka oli maatalousoppilaitoksen pihapiirissä ja siellä oli kuulkaa taas niitä hevosia...nyt pinnistelin ja olin niille kiltisti. mamikin kiitteli. ja kisassa meinasin saada jälleen ilohepulit kun siellä maassa oli niitä kikkareita, mutta jälleen pinnistelin ja kaikenkaikkiaan menikin hienosti lukuunottamatta mamin mokailua esteellä josta sainkin nollan.näytin sitten tuomarille miten se tehdään ja se sanoikin että olis ollut 10. mamia harmitti mutta toivottavasti oppi ettei mun juttuihin aina tarvi sekaantua ! ykköstulos kuitenkin koska kaikki muut meni aika kivasti kymppejäkin tuli neljä! kai mun täytyy viedä mami vielä jonnekkin kisaan jos jostain saisin paikan... kisojen jälkeen on aina kivaa kun on hyvää ruokaa tarjolla ja puntti on kunnolla(se luulee että mä jätän sen kun lähden jonnekkin ilman sitä, höpsö mies) ja tottelee mua.

Ei kommentteja: