tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































maanantai 13. lokakuuta 2008

reissussa

oltiinpa mamin ja papan kanssa matkailemassa, ihan sundsvallissa asti. mentiin vaasasta lautalla ja minä poika olin ekaa kertaa moisessa härvelissä. piti kiivetä kamalan korkealle sellaisia rautaportaita joista näkyi läpi !! gala kiipes ne ekana ja näytti mallia. sitten piti istua kiltisti neljä tuntia kaikkien ihmisten ja koirien kanssa ja vielä piti käyttäytyäkkin. gala näytti mallia. sitten matkustettiin autolla ihan kamalan kauan ja vihdoin päästiin hotelliin ja syömään. seuraavana päivänä mami harjas mun karvat ojennukseen ja galaa ei kuulemma tarvinnutkaan kun se on aina niin siististi. näyttelyyn mentiin ja sinne oli ilmotettu 14 samanmoista kuin me ja mä olin paras uros 2 ja sain ruotsalaisen hienon sertin ja vara-cacib:in. gala joutui tyytymään viidenteen sijaan vaikka se oli saanut kamalan hyvän arvostelun ja käyttäytyi kovin kauniisti. kaikki halus kuvata sitä ja tulla paijjaamaan sitä, olin kyllä vähän kade. ja taas ajeltiin autolla kun noi ihmiset halus käydä shoppailemassa ja vihdoin päästiin hotelliin nukkumaan. aamulla alotettiinkin kotimatka ja taas laivaan niitä portaita pitkin, mutta nyt menikin jo vanhasta muistista ja muuten tultiin samaa reittiä takaspäinkin ilman ongelmia. nyt ollaan omassa pedissä ja masut täynnä.

1 kommentti:

Viivi kirjoitti...

Onnittelut sertistä!!!