tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































lauantai 23. elokuuta 2008

mr.puntti näytelmissä

olin mamin kanssa aamulla valkeakoskella näytelmissä, mä olin paras uros ja rop ja sain sertinkin,kaikkiaan mukaan oli ilmoitettu 15 samanmoista kuin minä. tuomaritätinä oli latviasta asti tänne tullut rita kadike-skadina ja se tykkäs kovasti kun olin iloinen ja heilutin häntää niin että se meinas irrota :-) kamalasti onnitteluja oilille joka oli paras narttu ja kukalle joka oli paras veteraani ja kiitoksia mossen ja oilin ja siskon porukoille kivasta seurasta. me ei mamin kanssa jääty ryhmäkehiin koska stiina-mami tulee kohta meille. toin muuten galalle siankorvia tuliaisiksi ja se tykkäs ihan kamalasti niistä(ja musta).

1 kommentti:

Viivi kirjoitti...

Huippu huippua Puntti!!!Isot onnittelut vielä tätäkin kautta!