tässä me ollaan

FI & EE CH & JW-05 & EEW-07 HeVW-12 VV-12 HeVW-13 HeVW-14 MVV-14& TK1 Bullgrin`s be my Gala-girl
ja
FI & SE & EE CH & EEW-11 & C.I.B Salvador
ja
Just Known Bride of a Pirate































keskiviikko 21. toukokuuta 2008

mr.puntti

olen muuten myös aika komea! kauneuskilpailuissa on minua pyöritelty muutaman kerran ja tässä tuloksia jotka mami(t) on kirjannut muistiin.
pikkupentuna olin rop-pentu ja ryp 4 tampereella
vähän isompana pentuna olin 2007 erikoisnäyttelyn rop-pentu ja ihan bis-pentukin
lahdessa 28.10.-07 olin junnujen toinen ja pu4 ja vara-sert
voittajanäyttelyssä 8.12.-07 olin junnujen paras eehoolla
lahden ryhmiksessä 20.1.-08 tuli tulokseksi jun eri juk1 pu1 rop ja sert
turussa 26.1.-08 jun eri juk2 pu4
tampereella 16.3.-08 jun eri juk1 pu1 rop ja sert
lahdessa taas 27.4.-08 jun eri juk1 pu3
semmosia on kertynyt, mutta eihän tämä vielä mitään, asuinkumppanini gala onkin jo jos jonkinlainen valio ja voittaja. noi nartut tykkää olla nättinä ja esiintyä, vaikka kyllä se osaa tehdä hommiakin. minäkin yritän kovasti opiskella mamin avustuksella hyödyllisiä juttuja.

Ei kommentteja: